The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Selkokuulo

Eilen minulle tuli henkimaailmasta viesti: Sinä näet, opettele nyt kuulemaan. He antoivat minulle tekniikan jolla saan kanavat auki selväkuuloisuuteen.
  Ennen olen kuullut vain muutamia kertoja puhetta henkimailmasta. Ja nyt lähi aikoina olen alkanut kuulemaan ja näkemään kun joku ihminen puhuu minusta negatiiviseen sävyyn.

Eilen kuulin selvästi kuinka rekka lähestyy ja ajaa kolarin. Juoksin kysymään mieheltäni että kuuluiko televisiosta sellainen ääni koska se kuului niin selvästi että ei olisi ulkoa voinut tulla. Vastaus oli että ei. Sitten näin tämän rekan. Näin kuinka se oli kaatunut kyljelleen ja rekkaa ajanut mies oli loukkaantunut pahasti. Joku sanoi minulle ettei tämä mies saanut vielä kuolla. Ei ollut hänen aikansa lähteä joten minun piti auttaa häntä. Miehen kallo oli murtunut ja päässä oli paha avohaava. Paikkasin kallon murtumat ja näin kuinka joku auto pysähtyi ja tuli katsomaan tarviiko siellä joku apua. Tätä kirjoittaessani näen kuinka mies on nyt sairaalassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti