The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

tiistai 1. tammikuuta 2013

Henkimatkailua

Näin viime yönä unen.:

Olin jossakin talossa pyykkäämässä. Marko huusi minulle että tule katsomaan. Menin olohuoneeseen ja Marko käski katsoa taakseni. Käännyin ja näin 3 hahmoa. Make sanoi että ne ovat jotain enkeliseireenejä. Niillä oli joku oikea nimi, mutten sitä saa millään mieleeni. Katselin niitä ja sanoin että ulkona on vielä yksi.
Juoksin pihalle tätä olentoa vastaan ja hän minua.Hän oli mielettömän kaunis ja hänellä oli heleä ääni. Enkeliseireeni sanoi nimekseen Kat. Hän otti minua kädestä kiinni ja lähdimme lentämään. Lensimme lähelle kaupunkia ja taivaalle ilmestyi todella suuri musta enkeli jolla oli silmät smaragdista. Todella häijyn näköinen. Enkeliseireeni sanoi että häntä tultiin etsimään. Hän sanoi: Minun täytyy tehdä yhtäpaljon töitä valolle ja pimeydelle, olen kateellinen kun sinä saat valita minne viet omat energiasi. Niinkuin nyt voit keskittää energiasi täysin valoon. Musta enkeli kääntyi ja lähdimme juoksemaan hautuumaalle. Enkeli kysyi että miksi juoksemme tänne. Vastasin etten tiedä, mutta tänne täytyy mennä.

Löysimme vanhan tähystystornin ja kiipesimme sinne. Kerroin enkelille että tässä on paikka jossa voi esittää toivomuksen ja näytin pientä koloa. Toivon että nämä 4 enkeliseireeniä pääsee vapaaksi. Enkeli toivoi myös minulle jotain, mutten muista mitä. Enkelit vapautuivat. Heräsin.

Kirjassa jonka sain joku aika sitten luki nuista olennoista näin: Niitä on 560 eivätkä he tarvitse vettä elääkseen. Salaperäisiä olentoja joita on hankala lukea. Toimii molempien puolten hyväksi. Houkuttelevat ansaan,. välttelee tulta.

Joulun ja loppiaisen välissä näytetään tuleva vuosi, joten kannattaa kiinnittää huomiota omiin uniin.

1 kommentti:

  1. maalasin joitain vuosia sitten mustan enkelin, hieman ihmettelin sitä mutta ajattelin että kyllä mustiakin enkeleitä voi olla. Taisin saada vahvistuksen nyt siihen.... niin ne asiat kiertyy uudelleen kohdattavaksi...

    VastaaPoista