The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Muutos minussa

Nyt kun vertaan entistä itseäni nykyiseen minääni huomaan valtavan muutoksen. Minusta on tullut paljon itsevarmempi ja pystyn luottamaan omiin kykyihini täysin. Syynä tähän muutokseen pidän sitä että olen jaksanut ja halunnut harjoitella eri tekniikoita. Niiden kautta olen saanut varmuuden tähän mitä teen nykyään. Pystyn luottamaan siihen että maailmankaikkeus hoitaa kaiken ja tiedän että kaikella on tarkoitus. Olen myös oivaltanut että olen vain osa  maailmankaikkeutta ja toimin porttina moniin eri tietoisuuksiin.

Kuten olen jo aiemmin kirjoittanut, energiatasoni on noussut. En siis toista tästä enää enempää. Sitä nostetaan pyyteettömän tekemisen kautta. Ja kun se nousee, aina tietoisuus kasvaa ja laajenee, kuten myös sisäinen voima.

Älkää epäilkö tai aliarvioiko itseänne koskaan! Tehkää ja kokeilkaa kaikkea avoimin mielin ja rohkeasti. Nähkää vaivaa itsenne eteen. Kaikki lähtee tekemisen kautta.

Kehitys jatkuu ja jatkuu eikä se pysähdy missään vaiheessa. Ellei sitä itse pysäytä.

1 kommentti:

  1. Kävin tulkinnassasi kuukorennossa joulukuussa ja muutos minussa on valtava! Kaikki palaset loksahtivat paikalleen ja nyt kaikki vaikuttaa vaan niin selkeältä! Tahtoisin laittaa sinulle s-postia, en vaan löydä osoitettasi.

    VastaaPoista