The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

poltergeist

Palataampa taas aikaisemin tapahtuneeseen.

Ensimmäinen tietoinen tapaaminen pahojen henkien kanssa oli opettava kokemus. Ja tämä tapahtui meillä kotona. Meillä oli alkava poltergeist (eli räyhänhenki). Huomasin tämän kun menin suihkuun. Meillä oli seinällä semmonen pitkä harja, joka aina liikkui kun olin suihkussa. Ihmettelin tätä mutta annoin vain asian olla. Kun tulin suihkusta, join kahvit ja laitoin kahvikupin pöydälle. Se alkoi tärisemään ja liikkumaan. Mikään muu pöydällä ei liikkunut kun se. Yritin yllyttää henkeä että nostaisi kupin ilmaan. (Se oli kyllä tyhmää, mutten tiennyt että se oli paha henki). kuppi tärisi pöydällä noin 4 minuuttia.

Noh.. soitin jälleen Makelle. Hän kertoi että meillä oli monta pahaa henkeä kotona ja kertoi sen olevan poltergeist. Jostain syystä en pelännyt vaan olin innoissani. Mietin että kuinka paljon voisin tästä oppia.

Henget liikuttivat tavaroita koko päivän. Ilalla kun menin nukkumaan sanoin heille että nyt tulee lähtö. Kerroin että tämä on minun kotini ja että mulla on jo 1 lapsi sotkemassa etten tarvi heitä enään. Siitä he suuttuivat ja alkoivat pitää hirveää ääntä. Meillä on semmoset lasiset virtiinin ovet joita he helisyttivät kokoajan. Minulla meni melkein 4 tuntia että sain heidät lähtemään.

Vastaavanlaisia  henkiä meillä on ollut kotona vieläkin usein, mutta he eivät ole saaneet mekastaa kauaa. On minulle myös tullut puheluita taloista jossa "kummittelee". Niitä sitten olen puhdistanut.

Tarkoituksenani ei ole pelotella tällä kirjoituksella ketään. Ennemmin rohkaista tutkiskelemaan omia pelkoja. miettikää seuraavia kysymyksiä:  Mitä sinä pelkäät? Miksi? Mikä siinä asiassa pelottaa? Kuinka paljon se hallitsee tai rajoittaa elämääsi? Mieti miten voisit käsitellä tuon pelon ja olla tasapainossa sen kanssa.

Näillä eteenpäin!

1 kommentti:

  1. mahtava nuori nainen..kyllä tuntee kuinka asiat hallussa...tämä kirjoitus antaa aihetta meille jokaiselle(toivottavasti)kohdata pelot.jos emme siihen yksin pysty/uskaltaudu,niin tiedämme ettemme ole yksin...Viiviin tai Markoon voinee ottaa rohkeasti yhteyttä

    VastaaPoista