The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

missä mennään?

Kirjoitan nyt välillä nykyhetkestä. Mitä teen nykyään? Eli asun oulussa, ja olen kotiäiti. Mutta käyn välillä täällä oulussa yhdessä liikkeessä tekemässä tulkintoja menneistä elämistä. Teen myös karkotuksia, energiahoitoja, tarot tulkintoja, tulkitsen unia, kanavoin ja opettelen kokoajan uusia tekniikoita. Markosta on tullut minulle opettaja ja hän opettaa minua jatkuvasti.

Minulle tulee usein kotiini "testejä", eli opas tai opettajani avaa portit ja minun täytyy osata toimia tilanteen mukaan. Tämä on välillä aika haastavaakin kun yöllä joku tulee henkimaailmasta herättämään että joku tietty ihminen tarvitsee apuani. Autan myös apua tarvitsevia puhelimen tai facebookin välityksellä.
Koitan tänne kirjottaa näistä tapahtumista.

Haluaisin laittaa tänne yhden kanavoidun tekstin joka tuli enolleni unen kautta, mutta oli tarkoitettu minulle. Pyydän teitä hieman miettimään tuota lausetta.
   Teksti on englanniksi, olen suomentanut sen,mutta jos suomennoksessa on jotain väärin saa joku sen korjata:)

Be what you are not. Be afraid. Bravery takes the same power. The emotions you wear is the key, what you are going to do together

Ole mitä et ole. Ole peloissaan. Rohkeus vie saman voiman. Mitä tunteita käytät, on avain siihen mitä tulette tekemään yhdessä.

Monet kanavoidut tekstit ovat juuri tälläisia. Pitää miettiä ja koittaa ymmärtää se viestin syvempi tarkoitus ja merkitys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti