The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

lauantai 12. lokakuuta 2013

Vahvistusta

Marko on muuttamassa takaisin pohjoiseen. Olemme suunnitelleet yhtä isompaa "projektia" tänne Ouluun mm. shamaanikursseja ja meditaatioiltoja. Olemme nyt keskustelleet ja katsoneet miten tämä hanke lähtisi liikkeelle ja toteutuisi. Esi-isät ja henkimaailma on rohkaissut toteuttamaan tämä hankkeen ja yhdistämään nämä energiat.

 Ehkä on ollut onni  syntyä tähän sukuun koska shamanismi on ollut suvussamme satoja vuosia. Nyt siskoni Olivia ja äitini Jaana Mellajärvi on alkanut näkemään ja kokemaan tosi voimakkaasti, kuten myös  Markon tyttö Miia. Tulemme kaikki työskentelemään tässä projektissa.

Tässä on oivallinen esimerkki siitä kun alkaa sydämestään palvelemaan maailmankaikeutta ja ihmiskuntaa:

Puhelimeni oli yöllä hakenu blogistani symbolit kuvan ja laittanut sen taustakuvaksi. Kuva oli suurentunut sen verran että näytössä oli vain kolme symbolin merkitystä : Alku, auttamisenhalu ja yhdistyminen. Vahvistus tuli jälleen kerran.

1 kommentti:

  1. Hei.

    Olipas paljon luettavaa, kun kaiken kävin läpi ;) Äitisi Jaana kertoi minulle sivustosta lauantaina (19.10) minulle, kun tulin Kuukorentoon Aura-kuvaukseen, ja oli hetki aikaa jutustella :) Lukeminen oli todella mielenkiintoista, itse olen vasta "herännyt" olen muutamissa selvinnäköistulkinnoissa käynyt ja muutamissa Anna Juujärven work-shopeissa ja kaikki on minulle avointa ja uutta :) Jään innolla odottamaan kun saatte oman projektinne käyntiin että mitä se tuo tullessaan, ja ehkä nähdään jälleen, paljon koulutusta tarvitsen kun olen niin epävarma itsestäni :) vähän on hakusessa mistä kannattaisi aloittaa, minua kiinnostaa käsillä parantaminen myös selvännäköisyys ja -kuuloisuus, tulevaisuudessa nähdään mitä taitoja minulle annetaan :)

    VastaaPoista