The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Raskaus

Kirjoitin blogiin muistaakseni viime marraskuussa että minulle sanottiin että tulen saamaan tyttölapsen joka syntyy viikolla 33. Nyt raskauteni on kestänyt 32 viikkoa ja tyttö on tulossa.
Olen jutellut tämän tytön sielun kanssa ennenkuin edes odotin lasta. Hän kertoi nimekseen Icon. Hänen piti tulla minun tilalleni äitini kautta alun perin mutta antoi minun tulla ensin.

Viikko sitten minulle näytettiin tulevaa, näyssä pidin tervettä pientä keskostyttöä sylissäni sairaalassa. Kunnes tämä tytön sielu kertoi ettei hän haluakkaan tulla. Tulevaisuus muuttui; Synnytin lapsen joka kuoli, äitini sanoi näyssä miehelleni että lähdetään keräämään kaikki vauvaan liittyvä kotoa pois ennenkuin tulen kotiin.

Juttelin tälle sielulle ja kysyin että miksi hän antoi raskauden mennä näin pitkälle jos ei aiokkaan tulla. Hän kertoi että on seurannut elämääni ja että hän oli säikähtänyt sitä mustaa noitaa niin paljon että se oli muuttanut hänen mielensä. Tuon jälkeen hän lähti ja tuhosi sielunsuunnitelmansa. Hän lähti valomaailmastakin jonnekkin kauas enkä ole saanut häntä kiinni sen jälkeen.

Soitin Markolle ja kerroin nämä asiat. Marko soitti minulle myöhemmin uudestaan ja kertoi että jo täältä pois lähtenyt mummoni oli tullut hänen luokseen ja kertonut ettei aio antaa tapahtua minulle noin ja että hän voi tulla Iconin tilalle. Mummu oli saanut luvan tulla, oli tehnyt sielunsuunitelman ja kertoi tulevansa pian.


Yrittäkää elää mahdollisimman normaalia arkielämää raskaana ollessanne, ettei sielu saa traumoja. Tulevan lapsen sielu kulkee äidin rinnalla osittain koko raskaus ajan.


Olen nyt raskaus aikana miettinyt paljon lapsettomuutta ja syitä siihen. Yksi syy siihen on karma tai että on itse valinnut ettei saa lapsia tässä elämässä, eli sielunsuunnitelmaan ei kuulu lapset. Toinen syy on että keho tai mieli on niin tukossa että se on esteenä lapsen saannille. Esim. narkomaanit ja mielenterveys ongelmaiset. Olen myös tavannut sellaista että jostain syystä tältä tasolta sielu on suututettu ja hän muuttaa omaa sielunsuunnitelmaa. Tässä muutama syy joita kannattaa miettiä.

1 kommentti:

  1. Hei! Hieno blogi, kiitos! Eksyin tänne jostain, ja luin sitten yhdeltä istumalta koko blogin, ja piti vielä kommentitkin käydä läpi, kun kaipasin lisälukemista. :-) Opiskelen tällä hetkellä itse intuitiivista energiahoitamista, ja välillä mielen ja egon kanssa taistelu on sellaista suossa tarpomista, että tekee hyvää lukea tällaisista kokemuksista. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuraskautesi kanssa! Odotan innolla lisää tekstejäsi.

    VastaaPoista