The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

torstai 14. helmikuuta 2013

Voimaantuminen ja yhdistyminen

Meditoimme tänään Markon kanssa. Aiheena oli voimaantuminen ja yhdistyminen luonnon kanssa. Marko antoi ohjeet siihen että mitä tästä meditaatiosta tulisi hakea. Lähdin henkikeholla matkalle.

Ensin tulin paikkaan jossa oli paljon kasvillisuutta ja siellä oli niin hyvä olla. Energiat olivat hyvin rauhalliset. Sitten tajusin että olen saavuttanut voiman ja että olen itsessäni ja matka jatkui. Voiman/energioiden avulla pääsin matkaamaan.

Saavuin metsän keskelle jossa minua oli vastassa paljon keijuja. Suurimmalla osalla oli kukkaseppeleet päässä. He veivät minut lähteelle, kehottivat olemaan hiljaa ja katsomaan veden pintaa. Veden pinnassa tanssi kaunis valkoinen hoikka nainen jolla oli kaunis pitkä mekko päällä. He kutsuivat olentoa veden prinsessaksi ja sanoivat että vain harvat pääsevät näkemään tämän tapahtuman.

Sivusilmällä näin kuinka peikko poika (josta kirjoitin aiemmin) kurkki puiden välistä. Sanoin keijuille näkemiin ja lähdin peikon luokse. Peikko poika vei minut kotiinsa ja tarjosi minulle "teetä" joka oli tehty sammalesta ja vedestä(mielestäni siellä oli kyllä multaakin). Join teen kohteliaasti ja kiitin. "Se tekee hyvää vauvalle!" peikko sanoi. Kyseessähän oli siis energia jonka peikolta sain ja otin vastaan.

Istuin peikko pojan sängylle ja hän toi kirjan jossa oli peikkojen historiaa. Kysyin häneltä että asuuko muut klaanin peikot lähellä. Vastaus oli kyllä. Kysyin myös että tietävätkö klaanissa että olen käymässä. Peikko sanoi että jotku tietää, jotku ei, ja otti rennomman asennon. "Jotkut on semmosia ujoja ja haluaa pysytellä vain klaanin kanssa."

Lopuksi peikko sanoi hieman ylpeästi että on kesyttänyt peuran ja tahtoi minua ajelulle. Nousimme peuran selkään ja eläin alkoi poukkolehtia hyvin hallitsemattomasti. "Kyllä tämä tästä." Peikko huusi ja nauroi. Kuulin   kuinka Marko kutsui minua takaisin ja palasin kehooni.

3 kommenttia:

  1. ihana energianhaku matka.<3

    VastaaPoista
  2. tuntui niin kodikkaalta tuo reissu, tuntuiko se sinusta sellaiselta?
    itselläni on ollut aika samantapainen matka, jään miettimään tuota veden prinsessaa olisinko peräti hänet tavannut... nämä on aika vinkeitä juttuja, itse kun en osaa niin selvästi kysyä/kuulla/ymmärtää mitä matkoillani näen tai sitten en vaan usko mitä näen/tunnen

    VastaaPoista
  3. Vauh. :o Osaatpa kertoa jänniä juttuja sun elämästä. Mä tykkään! :)

    VastaaPoista