The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

perjantai 1. helmikuuta 2013

Numero 13

Eilen illalla valvoin myöhään lukiessani Tapani Koivulan viestejä kirjaa. Olin kirjan lopussa kun viereeni tuli henkiolento joka sanoi: "Ihmisten on paras kuulla aina koko totuus." Hän jäi viereeni ja laskin kirjan lattialle. Tänään minulla oli sovittu tapaaminen Tapanin kanssa. Illalla mietin millainen tapaamisesta tulisi ja mitä kokemuksiani kertoisin. Olento kehotti minua menemään nukkumaan. Nukahdin samantien.

Yöllä minä juttelin jonkun kirkkaan olennon kanssa. Heräsin siihen kun olento sanoi että muista 93 ja 73, toistin numerot. Myöhemmin heräsin uudelleen ja sanoin ääneen: 93+73 on 166 ja siitä tulee 13. Tuntui että nukuin yön silmät auki. Aamulla havahduin siihen kun puhuin jälleen ääneen: "13 kuuta,13 vuosi, Marko tulee 13 päivä." 

Minun pitää pohtia näiden numeroiden tarkoitusta. Mutta uskon että numerot 93 ja 73 tarkoittaa synnyin ja kuolin vuottani. 2073 Olisin  80-vuotias.



Laitan tähän uudelleen sposti osoitteeni niin ei tarvitse kovin kauas selailla:) bewhatyouarenot@gmail.com

1 kommentti:

  1. Hei!

    Kiitos vielä tämänpäiväisestä tarot katselmuksesta minulle ja äidilleni! :)
    Tulin pikaiselle visiitille blogiisi ja huomaan, että olet mielenkiintoinen ihminen ja että mm. sinäkin näet kiinnostavia unia, kuten minäkin. Olet suunilleen pikkusiskoni ikäinen, kuten arvelinkin. Pari vuotta ikäeroa. Harmikseni en löytänyt sähköpostiosoitettasi. Voisinko kirjoittaa sinulle? katisku(at)suomi24.fi on oma osoitteeni, jos tahdot kirjoittaa minulle?

    Hyvää viikonloppua! <3

    VastaaPoista