The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Pelkotesti

Eilen illalla Make tuli tänne henkikeholla. Hän käski minua menemään nukkumaan. Vastasin että kohta voin mennä. En tiedä mitä tapahtui, mutta kun istuin, polvilumpioni kääntyi ja siihen alkoi sattua. Se meni ikäänkuin pois paikaltaan. make tuli viereeni ja sanoi: Minähän käskin mennä nukkumaan! Mietin että pakko kai se on mennä ennenkuin on pää kainalossa. Menin sitten sänkyyni ja joku lähestyi minua Maken hahmossa. Ajattelin että Make tuli takaisin, enkä tarkistellut sen enempää. "Make" vei minut jotain kanavaa pitkin toiseen ulottuvuuteen. Tulimme jonkun taidenäyttelyn taulusta sinne. Menimme katon läpi ulos taivaalle, ja Make osoitti talon johon oli mentävä. Menimme sinne ja hän alkoi tehdä energiahoitoa jollekkin vanhalle rouvalle, joka ei ollut ihminen. Tuossa vaiheessa tajusin että minua oli huijattu. Ei se ollutkaan Marko. Sanoin että lähden kotiin. Reitti takaisin olikin ummessa! tutkailin että mistä pääsisin kotiin. aloin jo vähän panikoida. Onneksi siinä reitin seinässä oli pieni murtumakohta, josta pääsin "palasina" sisään ja kotiin. Ihan heti en päässyt takaisin kehooni.

Sitten kun pääsin, kotini oli täynnä epäpuhtaita henkiä. Aloin karkottamaan heitä ja tukin heidän pääsy reittejään. Niitä vaan tuli ja tuli. Sitten huomasin etteivät kaikki oliot tulleet siitä huoneesta. Liikuin kotonani henkikeholla ja huomasin että he olivat tehneet kulku reitin televisiostani. Suljin portin eikä niitä tullut enempää. Oikea Marko tuli sitten sinne ja sanoi että hyvä. Hän olisi ilmeisesti halunnut minun jatkavan tuota pelkotesti harjoitusta. Sanoin Makelle että haluan jo nukkua, hän vain naureskeli.

Lisään lopuksi vielä tämänpäiväisen kanavoinnin. (Minulla vaihtui jälleen opas, joka antoi minulle uutta energiaa käyttööni, koska selvisin tuosta testistä.)

"Polta pakaste. Etsi pakasta petetty. Paras paasto. Etene et saa pysähtyä. Pelasta pata. Aseta parempi sade perääsi. Terveiset psahtepakselta (olen sieltä "kotoisin")"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti