The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

tiistai 23. lokakuuta 2012

Rumpuhoito

Marko teki minulle, Miialle (Markon tyttö) ja äidilleni rumpuhoidon.  Kirjoitan kokemuksemme tänne.

Miia: "Näin naisen josta näin ensin silmät sivusta katsottuna, sitten kasvot silmistä alaspäin. Sain myös viestin: Voit nähdä minut perhosen siipinä, leppäkerttuna, kesän tuoksuna. Voit nähdä minut milloin ja missä vain. Aukaise tie, sinä pystyt siihen."

Äitini: "Ensin näin intiaanin kalliolla. Minun piti kiivetä hänen luokseen. Kun pääsin sinne ja katsoin alas kalliolta, näin kultaisia kiviä. Minun piti sitten nousta kotkan selkään. Lintu lennätti minua ja näin kauniita maisemia. Sitten lintu toi minut kalliolle takaisin, ja siellä odotti minua vanha intiaani mies. Menin nuotiolle intiaanin kanssa, ja tanssimme siellä."

Minun: Aluksi kävin tervehtimässä esi-isiäni. Olimme nuotiolla ja sain pienen palan hiiltä. Sen jälkeen menimme pienelle lähteelle. Tuon jälkeen, oma sielutietoisuuteni laajeni, ja näin entisen elämäni. Olin siinä elämässä nainen. Kävelin tottuneesti ovesta sisään ja tuumin että olen tullut kotiin. Tonttu tervehti minua ovella. Näin rummun seinällä, ja totesin että "minun rumpu!". Siinä oli iso karhun tassu keskellä rumpua ja rummun laidalla erilaisia symboleja.
Sitten tuli viesti: "Rate your drum." Eli (minun suomentamisella, jälleen saa joku viisaampi korjata jos on väärin.) Arvostele rumpusi.

Keskellä rummutusta Kuului iso pamaus. Valo maailma hääti yhden voimakkaan mustan sielun matkoihinsa. Tämä musta sielu oli naamioitunut lattiaksi maton alle. Energia taso nousi niin paljon rummutuksen aikana, että hänen oli pakko tulla esiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti