The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

tiistai 23. lokakuuta 2012

Loitsuja

Olen nyt viimeisen parin kuukauden aikana saanut muutamia loitsuja, jotka ovat tosi voimallisia.
Olen yhtä loitsua joutunut muutamaan kertaan käyttämäänkin karkotuksissa.

Ensimmäinen loitsu minkä sain, on tarkoitettu käytettäväksi energiahoidoissa, jossa ihmisellä on jokin vakava sairaus. Loitsu nousi esiin omasta sielutietoisuudestani.

Toisen loitsun minulle antoi vanha apassi intiaani. Tätä loitsua käytetään karkoituksissa ja suojauksissa.

Sitten olen saanut Loitsun, jota käytetään myös hoidoissa. Tällä loitsulla voi pysäyttää sydämen. (Esimerkkinä aikaisempi blogi kirjoitus tästä.)

Olen saanut näidenkin jälkeen muutaman loitsun, mutta tuossa muutama.

4 kommenttia:

  1. Huiiii eihän elävien sydämiä tarvi pysäyttää?? Ennenmminkin elvyttää!! Olehan Viivi varovainen, mistä suunnasta nämä "vihjeet" sulle sydämen pysäytyksistä tulevat...

    -Janne Vega-

    VastaaPoista
  2. Kyllähän nykylääketiedekkin pysäyttää sydämen. esim pahojen rytmihäiriöiden takia. niin myös henkimaailma.

    VastaaPoista
  3. Tuossa ylempänä jo kerroinkin mihin niitä käytetään:)

    VastaaPoista