The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

maanantai 24. syyskuuta 2012

mistä kaikki alkoi?

Päätin alkaa kirjoittamaan blogia minun omasta henkisestä polustani. Siitä mitä kaikkea minulle on tapahtunut,mitä olen nähnyt tai tehnyt. Toivon mukaan joku saa tästä blogista vertaistukea, tai ahaa-elämyksiä.

Niin..Mistä kaikki alkoi? Olen lapsesta saakka kokenut ja nähnyt kaikenlaista "yliluonnollista". Pienenä muistan, kuinka aina kun menin nukkumaan, alkoi kuulua kitaran soittoa ja miehen laulua. Pikkusiskoni kuuli sitä myös. Kun kerroimme tästä "muusikosta" äidille,hän ei kuitekaan kuullut mitään. Koskaan. Sitä jatkui monta vuotta. Loppujen lopuksi siihen kuitenkin tottui, eikä sitä osannut ajatella mitenkään kummallisena tai epänormaalina, vaikkeivät sitä muut kuulleetkaan. Meni kuitenkin monta vuotta ennenkuin ymmärsin mistä kaikesta oli kyse.

Melkein koko äidin puolen sukuni on täynnä henkisiä ihmisiä; Parantajia, näkijöitä,unennäkijöitä,shamaani.. Suvultani olen saanut paljon vertaistukea ja korvaamatonta apua tällä henkisellä polulla. Erityisesti enoltani, joka on taitava shamaani,
Enoni onkin auttanut minut alkuun. Hän on opettanut minua kommunikoimaan oman oppaani ja muiden henkimaailman olentojen kanssa. Hän on opettanut minua, miten opin käyttämään omia sisäisiä voimiani, niin näkijänä,kuin parantajanakin.

Mutta kuka minä olen? En ole siitä ihan varma itsekkään. Tiedän vain, että olen vanha sielu nuoren naisen kehossa. Toimin parantajana ja näkijänä. Teen unentulkintaa, kanavointeja, karkotuksia.. Kaikenlaista työtä mitä henkimaailma kulloinkin minulle antaa. Tästä työstäni ja kehityksestäni haluankin kertoa mahdollisimman monelle. Toivon että blogini herättää kysymyksiä ja ajatuksia, joiden myötä oppii ymmärtämään itseään ja muuta maailmaa.

5 kommenttia:

  1. Vaikuttaa "pikkuisen" hullun kirjotuksilta nämä sun tekstit. Oletko koskaan käynyt psykologisissa tutkimuksissa tms? Siitä voisi olla apua. Mutta toisaalta, ketä minä olen tuomitsemaan.

    VastaaPoista
  2. Syksy on sienien aikaa..?

    VastaaPoista
  3. Moni on saanut tulkinnoistani apua, ja siksi tätä kirjoitan. Tarkoitukseni ei ole tuputtaa tätä tai ylipäätään saada ketään uskomaan. Kaikilla on vapaus valita. Siispä kunnioitetaan sitä :)

    VastaaPoista
  4. Aivan mahtavaa että jaat omat kokemukset muidenkin kanssa! Sain paljon rohkeutta lukiessani tekstejä sillä olen aina uskonut henkimaailmaan mutta jostain syystä se kaikki on pelottanu mua ihan hirveesti. Mulle on kans tapahtunu kaikkea, esim. Tv on vaihellu itestään kanavia jne, ja oon saanu videoitaki siitä. En tajua miks ne mua pelottelee tahallaa vaikka pelkään kaikkea kuollakseni!Ja kaikki tapahtuu aina vaa sillo ku oon yksin mutta jos meillä on muita, tv toimii aina moitteettomasti. Toivoisin että sinulla olisi joku keino millä saisin tuon loppumaan sill tunnen sekoavani jos tuo kauvankin jatkuu!

    VastaaPoista
  5. laittaisitko spostia niin katsotaan :) <3

    VastaaPoista