The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

perjantai 28. syyskuuta 2012

Ihme tekoja

Eräänä yönä olin menossa nukkumaan, kun näin Arkkienkeli Rafaelin sänkyni päässä. Hänellä ei ollut mitään erityistä "muotoa", vaan näin hänen energiansa.
(Olin vasta lukenut Lorna Byrnen kirjan Enkeleitä hiuksissani.) Kysyin häneltä että: "Voinko minäkin nähdä enkeleitä kuten Lorna?" Hän vastasi että: "Et. Et kestäisi sitä valoa mikä meistä lähtee, mutta näet meidät omalla tavallasi." Pyysin häntä ottamaan jonkun tunnistettavan muodon. Rafaelista tuli n. kaksi metriä korkea "läpinäkyvä" mies, jolla oli siivet. Hän oli kaunis!

Ihailin häntä jonkin aikaa, ja kysyin että voiko enkelit tehdä ihmeitä" ihan tuosta vaan." (Tämäkin tapahtui heräämisen jälkeen, eikä ego vielä tahtonut antaa periksi uskoa kaikkea.) Hän kehotti minua sulkemaan silmäni.  Tunsin kuinka hän tuli vierelleni. En tiedä mitä hän teki, mutta kun sain aukaista silmät, (Minulla on aina ollut tosi huono näkö, ja tarvinnut pienestä asti silmälaseja)  minä näin ilman laseja! Pystyin lukemaan, ja hahmottamaan kaikki ääriviivat tarkasti. Kiittelin Rafaelia. Hän sanoi, että: "Joku päivä sinä tulet tekemään näitä tekoja itse." ja hän lähti.
Näin hyvin vain pari päivää ilman laseja. Mutta se oli kultaakin tärkeämpi kokemus!

Ensimmäinen ihmetekoni tulikin aika nopeaa tuon keskustelun jälkeen.
   Ystäväni oli autokolarissa ja halvaantui. Muutama kuukausi tuon kolarin jälkeen, henkioppaani herätti minut  yöllä, että mene tuon ystävän luo. Kysyin että millä kummalla mää nyt keskellä yötä lähden 400km päähän?
Silloin irtaannuin ruumiista. Alle sekunnissa olin kaverini vierellä, hän nukkui. Oppaani kehotti minua tekemään energiahoidon hänelle. Tein työtä käskettyä, ja palasin takaisin omaan kehooni.

Jonkin aikaa tästä, kuulin että tämä Ystävä joka oli halvaantunut, pystyy liikuttamaan raajojaan. Kysyin sitten oppaaltani että oliko tuo minun ansiotani, vastaus oli kyllä. Tarkistin asian vielä Markoltakin, sillä en voinut uskoa, että olisin pystynyt siihen. Hän vastasi samalla tavalla kuin oppaani.

2 kommenttia:

  1. Se on hienoa etta joillain on kyky tuollaisiin asioihin! Itseani kiinnostaisi valtavasti, mutta minkaannakoisia taitoja ei ole luotu. Saatikka ketaan vierelle auttamaan :(
    Onnekas olet, tulet varmasti tekemaan viela paljon kaikkea hyvaa! :)

    - Asioista kiinnostunut

    VastaaPoista
  2. Kaikilla on kyky nähdä ja kokea:) Monilla on vaan rajoittavia tekijöitä, kuten pelko näitä asioita kohtaan, joka estää monia näkemästä. Sitten on ego. Toivotan sinulle myös kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista