The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

tiistai 25. syyskuuta 2012

humanoidi

Olin menossa nukkumaan yhtenä iltana aikaisin. Olin päivän tehnyt energiahoitoja ja kanavointeja, ja olin todella väsynyt. Poikani oli nukkumassa. Yhtäkkiä poikani lelulaatikko jossa oli palikoita alkoi liikkumaan. Olio joka liikutti ja katseli sitä oli todella oudon näköinen. En ollut aiemmin nähnyt moista. Hänellä oli iso pää ja pitkät raajat. Ihmettelin hetken ja kysyin kuka hän on. Sain vastauksen, joka kuulosti hirveän metalliselta. Tuon jälkeen hän häipyi. Siitä olenosta tuli semmonen tunne ettei hän ollut "hyvä" tai "puhdas". Jälleen kerran soitin enolleni. Sain vastaukseksi että hän oli humanoidi.
Jäin pohtimaan tätä asiaa pitkäksi aikaa.

En ole ikinä kieltänyt heidän olemassa oloaan, mutta en uskonut koskaan tapaavani yhtään "avaruusoliota". Nykyäänkin he vierailevat sillointällöin. Ja olen vieraillut henkikeholla heidän luonaan. Monet ajattelevat että ihmiset ovat teknologiassa edellä, mutta olen erimieltä. Pääsin jopa "lentävän auton" kyytiin. He näyttivät minulle kaikenlaista siellä ollessani ja olivat tosi ystävällisiä. Ja he puhuivat kanssani englantia. (jota osaan päiväminällä vain muutaman sanan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti