The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

perjantai 26. heinäkuuta 2013

Aika

Kaikilla sieluilla on joku vahvuus, minulla se on aika. Luokseni tuli eilen sielu joka halusi opettaa minua. Hän esitteli itsensä ajatariksi. Ajatar sanoi että hän voi opettaa minulle paljon uusia asioita, osan olen jo oppinut aiemmissa elämissä, mutta hän auttaa avaamaan sen tietoisuuden. Ajatar kertoi että koska osaan hallita aikaa, pystyn hallitsemaan  myös avaruutta. Hän näytti kuinka luoda ns madonreiän jolla mahdollistetaan kulku menneeseen tai tulevaan ja näytti minulle nuoruuden lähteen.

Jostain syystä minua pelotti. Kerroin hänelle että en ole vielä valmis oppimaan nuita juttuja. Mietin asiaa yön yli ja unessa me opettelimme nuita. Tänään paloin halusta nähdä ja oppia lisää. Opin hyödyntämään nuoruuden lähdettä.

1 kommentti:

  1. Mites mun sielun vahvuuden laita on?
    Koen välillä että ateisminhenkivallat riivaa minua.
    Se harmittaa minua välillä niin että koen energiakentät heikkoina..

    VastaaPoista