The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

perjantai 14. kesäkuuta 2013

Lohikäärme

Äitini pyysi minua hoitamaan häntä koska hänellä oli niskat niin jumissa. Aloitin hoidon ja paikalle tuli lohikäärme joka meni äidin lapaluun kohdalle. Lohikäärme puhalsi ensin tulta äidin niskaan ikäänkuin puhdistellakseen ja sitten tiputti kyyneleen. Kun kyynel putosi näin kuinka äidin keho alkoi väreillä erisävyisinä sinisinä aaltoina ja hoito loppui siihen. Kehon joka solu otti vastaan tämän energian ja hoiti kokonaisvaltaisesti.


Tunnen vastuun, tunnen ötökät. Tunnen kuoleman, tunnen vastuun. Olen ihminen kaikkeudessa. Olen oppilas yksin vailla vaateita. Tässä minä olen, huudan opettajaa, huudan vastuuta. Huudan tekoja, kun saavutan huudon, saavutan lohikäärme kansan. Tunnet minut menneisyydestä, tunnet minut nyt, tunnet minut tulevaisuudessa. Olen yhtä kaikkeuden kanssa kuten sinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti