The English version of the blog: http://astudentofshaman.blogspot.fi/

perjantai 26. lokakuuta 2012

Tuli energia

Tänään rummutimme Markon ja Tuulan kanssa. Laitoimme kynttilöihin tulet, ja lähestyimme tulienergiaa tietoisesti. Marko neuvoi tekniikan, kuinka lähestyä tulienergiaa. Tutustuimme sen eri muotoihin ja tietoisuuksiin.

Keskustelin tulen haltian kanssa. "Parempi etsiä ystäviä, kuin pelätä vihollisia, Pegas. Älä pelkää, tai välttele pelkoa, Pegas. Kohtaa pelkosi, Pegas. Silitä poskeani, ei tarvitse pelätä, Pegas. Se uskoo, se kokee, se näkee, Pegas. " (Pelkään tulta, koska olen kuollut entisessä elämässä palamalla. Olen pikkuhiljaa käsitellyt tätä pelkoa.)

Toinen kohtaaminen; (Nousimme tietoisesti korkeampiin energioihin.)Aluksi tunsin kuinka pääni sisällä paloi liekki, se poltti. Sitten tunsin kuinka pääni syttyi palamaan ja korvista nousi savu. Tulen haltija sanoi minulle loitsun, joka minun piti toistaa. Menimme nuotiolle ja näin ison kokon ja luolamaalauksia.

Kun keskustelimme Markon kanssa tapahtumista, Markon silmät muuttuivat. Hän katsoi minusta suoraan läpi. Näki joka solun. Kun katsoin häntä silmiin, minulla tuntui kipua omissa silmissäni.

Tuo Pegas (Pegasus)on taivaiden hevonen, se olen minä, yksi osa alue minusta/ sain tulienergian avulla yhteyden tähän tietoisuuteen.

Tätätkin kirjoittaessa, tunnen vielä liekit pääni sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti